Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

10ο ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ-ΜΠΕΝΖ "ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ"

Με την τελετή εκκίνησης που πραγματοποιήθηκε κάτω από τον Iερό Bράχο της Ακρόπολης ολοκληρώθηκε η αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του 10ου Mercedes-Benz Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Συνολικά 145 ιστορικά αυτοκίνητα ξεκίνησαν για τον τριήμερο αγώνα, περνώντας από τη ράμπα εκκίνησης υπό τα βλέμματα όλων όσων αψήφησαν τις σημερινές άστατες καιρικές συνθήκες. Νωρίτερα είχε ολοκληρώθεί και η διαδικασία του τεχνικού
ελέγχου, που ξεκίνησε από χθες, στο Ι. ΚΤΕΟ Auteco στη Λ. Αθηνών, από την οποία τελικά το πράσινο φως πήραν 52 αυτοκίνητα της κατηγορίας Sporting και 93 της Regularity. Σημειώνεται πως μετά και τον τεχνικό έλεγχο στην κατηγορία Sporting δε θα εκκινήσουν οι Ούγγροι Κ. Andras – J. Andras (Νο 12, PORSCHE 911 SC) και οι "TALBOT" – Γ. Bασιλειάδης (Νο 18, PORSCHE 911 SC), ενώ στη Regularity αντίστοιχα δε θα εκκινήσουν οι Σ. Σταύρου – Κ. Χριστοδούλου (Νο 201, Ford Escort), K. Μητρόπουλος – Δ. Μπουνάζος (Νο 211, Fiat 131 Abarth Rally), I. Rotaru – G. Iovu (No 220, Porsche 356), Δ. Παπανδρέου – (Νο 250, Alfa Romeo Giulia Nuova) και Ε. Τζαβάρας – Β. Τζαβάρας (Νο 264, Jaguar Mk II 2.4).
Ο «πραγματικός» αγώνας και για τις δύο κατηγορίες, ξεκινάει αύριο, Παρασκευή. Το πρόγραμμα της κατηγορίας Sporting περιλαμβάνει για το πρώτο ασφάλτινο σκέλος 6 ειδικές διαδρομές (3 επαναλαμβανόμενες) συνολικού μήκους 69 χιλιομέτρων. Οι αγωνιζόμενοι θα ξεκινήσουν στις 14:00 από τα Καμένα Βούρλα για τις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές, ενώ θα επιστρέψουν, στο χώρο ανασυγκρότησης στις 18:09 (στις εγκαταστάσεις των παλαιών ξενοδοχείων Ράδιο & Θρόνιο). Στις 21:00 το σκηνικό θα επαναληφθεί, αυτήν τη φορά υπό το φως των προβολέων αναβιώνοντας την υπέροχη ατμόσφαιρα άλλων εποχών.
Στον αγώνα ακριβείας της Regularity τα πληρώματα θα ξεκινήσουν από την Αθήνα και συγκεκριμένα από το χώρο στάθμευσης του Ο.Α.Κ.Α. στις 09:00 και ακολουθώντας τη διαδρομή που θα τους δοθεί, με ενδιάμεσους σταθμούς στο Olympus Plaza και στο Δίστομο, θα καταλήξουν το απόγευμα στις 19:30 στα Καμένα Βούρλα.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΕΚΚΙΝΗΣΕΩΣ

1 ΒΕΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - ΒΕΛΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, "ΦΟΡΝΤ ΕΣΚΟΡΝΤ RS 1600 1973"
«O αγώνας έχει πολλές συμμετοχές και αυτό είναι κάτι σημαντικό σε μια τέτοια περίοδο. Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος. Ελπίζω να κερδίσει κάποιος Έλληνας. Εμείς θα παλέψουμε όσο μπορούμε και θέλουμε να είμαστε μέσα στον ανταγωνισμό. Το Ακρόπολις όμως τερματίζει μόνο στη ράμπα. Συμμετέχουμε με το Ford Escort, γιατί με αυτό κερδίσαμε το 2009 και αυτό άξιζε να έχει το Νο.1 στις πόρτες του».

2 ΜΠΙΝΑΤΣΙΝΙ ΜΑΡΚΟ - ΜΠΑΛΝΤΑΤΣΙΝΙ ΕΜΑΝΟΥΕΛ, "ΛΑΝΤΣΙΑ ΡΑΛΙ 037 1984"
«Οι ειδικές διαδρομές του αγώνα είναι καλές. Ελπίζουμε στο χωμάτινο σκέλος να μην βρέξει, ώστε να είναι όμορφα για όλους. Είναι κρίμα που ο αγώνας δεν τερματίζει στην Ακρόπολη αλλά δεν πειράζει, γιατί και η εκκίνηση είναι αρκετή για ένα τόσο ιστορικό μέρος. Εύχομαι καλή τύχη σε όλους».

3 ΛΑΑΚΣΟΝΕΝ ΓΙΑΡΙ - ΚΡΙΣΤΕΡΙ ΓΙΑΡΙ, "ΜΑΖΝΤΑ RX7 RALLY 1981"
«Ήθελα να συμμετάσχω σε αυτό τον αγώνα τουλάχιστον μια φορά με το Mazda, το οποίο είναι γρήγορο στην άσφαλτο. Ελπίζω να ακυρωθεί η τελευταία χωμάτινη ειδική διαδρομή γιατί είναι υπερβολικά σκληρή και δε θέλουμε να σπάσουμε τα αυτοκίνητά μας. Γενικά θεωρώ πως στις ειδικές διαδρομές πρέπει να πηγαίνουμε flat out όμως εδώ είναι αλλιώς».

4 ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ - ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, "ΦΟΡΝΤ ΕΣΚΟΡΝΤ RS 1600 1973"
«Δε μου άρεσαν οι απλές διαδρομές. Από τη στιγμή που ο αγώνας έχει ως βάση τη Λαμία, θα μπορούσαν να είναι διαφορετικές. Οι ειδικές διαδρομές είναι αυτές που είναι. Ποτέ δε γκρίνιαζα για τις ειδικές. Ελπίζουμε φέτος ο αγώνας να μας φέρει γούρι. Ο συναγωνισμός είναι πολύ μεγάλος, αλλά εμείς έχουμε ως στόχο αρχικά τον τερματισμό και ό,τι ήθελε προκύψει».

5 ΜΠΡΑΤΣΙΟΛΙ ΕΝΡΙΚΟ - ΤΡΟΥΤΑΛΙ ΣΙΜΟΝΕ, "ΠΟΡΣΕ 911 SC 3.0 1978"
«Αυτή η Porsche είναι διαφορετική από αυτή που είχαμε συμμετάσχει το 2008. Ο αγώνας είναι φανταστικός και η εκκίνηση από την Ακρόπολη όμορφη. Ο αγώνας είναι πολύ μεγάλος και δύσκολος. Θέλουμε να μείνουμε συγκεντρωμένοι και από αύριο θα δούμε πώς θα κυλήσει ο αγώνας».

9 ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ - ΚΑΡΑΠΑΠΑΖΗΣ ΣΤΕΛΙΟΣ, "ΤΟΓΙΟΤΑ ΤΣΕΛΙΚΑ 2000GT 1980"
«Η συμμετοχή για εμάς είναι χαλαρή, αφού δεν μπορούμε να έχουμε απαιτήσεις από το αυτοκίνητο. Δε θα ρισκάρουμε πολύ, δε θέλουμε να προκαλέσουμε κάποια ζημιά. Οπότε θα βρούμε έναν ωραίο ρυθμό για να διασκεδάσουμε. Ο αγώνας ωραίος φαίνεται, θα δούμε από αύριο».

10 ΚΑΡΟΤΣΙΕΡΙΣ ΑΝΔΡΕΑΣ - ΚΑΤΑΡΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, "ΠΟΡΣΕ 911 RS 1973"
«Το Ιστορικό Ακρόπολις έχει δεδομένη αίγλη. Οι ειδικές διαδρομές, πλην της χωμάτινης Παλαιοχώρι είναι πολύ καλές. Εμείς είμαστε οπλισμένοι με πολύ κέφι και ελπίζω να πάνε όλα καλά. Είμαστε πανέτοιμοι και χαρούμενοι που τρέχουμε».

17 ΠΑΡΙΣΙ ΑΝΤΟΝΙΟ - ΝΤ' ΑΝΤΖΕΛΟ ΤΖΙΟΥΖΕΠΕ, "ΠΟΡΣΕ 911S 1972"
«Οι ειδικές διαδρομές και ο αγώνας μας αρέσουν. Η πρώτη φορά που βρέθηκα εδώ ήταν το 1967 με μια Lancia Fulvia HF».

202 ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ - ΜΑΝΣΟΛΑΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ, "ΠΟΡΣΕ 911 2.0 1965"
«Στον αγώνα συμμετέχουν πολλά αυτοκίνητα και αυτό είναι επιτυχία. Ο καιρός φτιάχνει και αυτό είναι καλό. Από όσο συζητείται ο αγώνας θα είναι δύσκολος και απαιτητικός. Υπάρχουν καλά πληρώματα τόσο στη Sporting όσο και στη Regularity. Θα θέλαμε να κερδίσουμε, αλλά πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ για αυτό, γιατί θα είναι δύσκολο».

203 ΝΕΫΡΕ ΡΟΜΠΕΡΤ - ΝΕΥΡΕ ΜΑΡΙ, ΓΑΛΛΙΑ "ΣΙΤΡΟΕΝ DS21 1966"
«Μου αρέσει πολύ ο αγώνας, στον οποίο είχα συμμετάσχει το 1977 με τέτοιο αυτοκίνητο. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο».

205 ΚΟΥΝΕΛΙΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΚΟΥΝΕΛΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ, "ΒLMC MINI 1978"
«Ο αγώνας ακούγεται πως είναι καλοσχεδιασμένος. Θέλουμε να πιστεύουμε πως όλα θα πάνε καλά και θα ευχαριστηθούμε τον αγώνα μας».

207 ΒΑΝΕΖΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ - ΣΟΥΤΖΗΣ ΠΕΤΡΟΣ, ΚΥΠΡΟΣ, "ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ 2000 1973"
«Εύχομαι καλό αγώνα και όλοι με ασφάλεια να γυρίσουν πίσω. Στόχος μας είναι όπως κάθε χρόνο η νίκη. Εύχομαι καλή τύχη σε όλους».

208 ΚΙΚΙΖΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - ΧΑΔΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, "ΠΟΡΣΕ 911 RS 1972"
«Είναι πολύ ευχάριστο που ξαναγίνεται το Ιστορικό Ακρόπολις και μάλιστα με πολύ καλές συμμετοχές τόσο στη Sporting όσο και στη Regularity. Είναι ένας πολύ ωραίος αγώνας και ευχόμαστε το Ιστορικό Ακρόπολις να συνεχίσει να εξελίσσεται».

212 ΡΑΫΜΟΝΤ ΑΝΤΟΥΑΝ - ΜΠΟΣΚΕ ΣΥΛΒΙ, ΓΑΛΛΙΑ "ΣΙΤΡΟΕΝ DS21 1967"
«Συμμετέχουμε στην ομάδα του παλιού οδηγού αγώνων Robert Neyret. Λάβαμε μέρος και στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο και είμαστε παθιασμένοι με τους αγώνες Regularity».