Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΙ "ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ" 2011

ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 9η Ε.Δ.

Με τις πρώτες τρεις θέσεις να παραμένουν σε ιταλικά χέρια, ολοκληρώθηκε το πρώτο πέρασμα, από το σημερινό δεύτερο και τελευταίο σκέλος του ασφάλτινου αγώνα του 10ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Μπιαντσίνι (Λάντσια 037), Μπραζόλι και Ρόσι (αμφότεροι με Πόρσε 911 SC) έκαναν το 1, 2, 3, και στις τρεις πρωινές ειδικές διαδρομές, ενώ επιλογή ελαστικών των Σπάρταλη – Πολυζώη (Φορντ Έσκορντ RS 1600), οι οποίοι σε αυτό το πρώτο loop αντιμετώπισαν πρόβλημα με απώλεια πρόσφυσης, με αποκορύφωμα ένα τετ α κε στην 8η ΕΔ. Δεύτεροι Έλληνες, στην 8η θέση παραμένουν οι Πίτσος – Καραπαπάζης διατηρώντας έναν ρυθμό που τους επιτρέπει να αγωνίζονται απροβλημάτιστα με την ολοκαίνουργια Τουγιότα Τσέλικα 2000 GT Rally, ενώ ύστερα από την εγκατάλειψη των Σταφυλοπάτη – Χατζηρήγα από σπασμένο κινητήρα στο Ford Escort RS 1600 –μετά την 7η ΕΔ-, στην τρίτη θέση μεταξύ των ελληνικών πληρωμάτων ο σταθερά ταχύτερος ρυθμός του πληρώματος της Λάντσια 037 δείχνει πως μόνο κάτι απρόοπτο θα ανακόψει την πορεία του προς τον τερματισμό. Στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης ανέβηκαν οι επίσης Ιταλοί Ρασούτι - Μπίσολ (Πόρσε 911), εκμεταλλευόμενοι και την αστοχία στηνανέβηκαν οι Δάρας – Καραμουσαλής (BMW 2002 Ti).
Τα πληρώματα ξεκινούν για το δεύτερο loop της ημέρας, ενώ στις 18:33 αναμένονται για τον τερματισμό του ασφάλτινου αγώνα, στην παραλία των Καμένων Βούρλων, εμπρός από το ξενοδοχείο Γαλήνη όπου και το κέντρο του αγώνα.

-******-

Ξεκίνησε η μάχη με το χρονόμετρο για το 10ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις με τα πληρώματα της Sporting κατηγορίας να έχουν ολοκληρώσει τις τρείς πρώτες ειδικές
διαδρομές της ημέρας. Μεγάλοι πρωταγωνιστές οι Ιταλοί Μπιαντσίνι που εκμεταλλευόμενοι και την ανωτερότητα της μαύρης Λάντσια 037 σημείωσαν τον απόλυτο χρόνο και στις τρεις ειδικές διαδρομές, χτίζοντας από νωρίς μια διαφορά 22 δευτερολέπτων από τους δεύτερους Μπρατσολι - Τρουτάλι με Πόρσε 911 SC.
Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Ρόσι - Μπέλτραμ (Πόρσε 911 SC) και ακολουθούν οι Πασούτι - Μπίσολ (Πόρσε 911) που κλείνουν και τον κύκλο των ιταλικών πληρωμάτων της κορυφής. Ακολουθούν τα δύο πρώτα ελληνικά πληρώματα με τους Βελάνη – Βελάνη και
Σπάρταλη – Πολυζώη, αμφότεροι με Φόρντ Έσκορντ RS 1600, με τη μεταξύ τους μάχη σε όλη τη διάρκεια της ημέρας να κρίνεται στα δευτερόλεπτα. Τα πληρώματα θα επιστρέψουν
για ανασυγκρότηση στα Καμένα Βούρλα απ' όπου και θα ξεκινήσουν και πάλι στις 21:00 για να επαναλάβουν τις τρεις ειδικές διαδρομές το βράδυ.


"ΣΠΟΡΤΙΝΚ" - ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 6η Ε.Δ.

1 ΒΕΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ: Εγκατέλειψαν στην ανασυγκρότηση πριν την 4η ε.δ. με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο θα επισκευαστεί και θα συμμετάσχουν στο χωμάτινο σκέλος την Κυριακή.

2 ΜΠΙΑΝΤΣΙΝΙ ΜΑΡΚΟ: «Η πρώτη βραδινή ειδική διαδρομή ήταν καλή για εμάς. Στη 2η και την 3η χάσαμε χρόνο γιατί δεν αλλάξαμε ελαστικά. Στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αν δε γίνει αλλαγή ελαστικών την κατάλληλη στιγμή έχεις απώλεια πρόσφυσης. Χάσαμε πολύ στο κατέβασμα από τον Παρνασσό. Θα αλλάξουμε ελαστικά για αύριο».

4 ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ: «Ήταν όμορφα. Το αυτοκίνητο ήταν καλύτερο, όμως οι καλοί χρόνοι οφείλονται εν μέρει και σε υστέρηση των άλλων πληρωμάτων λόγω μειωμένης ορατότητας. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε τη θέση μας, αφού τα άλλα πληρώματα δεν πλησιάζονται με αυτά τα αυτοκίνητα. Είμαστε πρώτοι Έλληνες και πρώτοι στην κατηγορία C και θέλουμε να παραμείνουμε εκεί. Άρα δε θα ρισκάρουμε, διότι έχω βιώματα από εγκαταλείψεις και θέλουμε να τερματίσουμε».

5 ΜΠΡΑΤΖΙΟΛΙ ΕΡΙΚΟ: «Οι νυχτερινές ειδικές διαδρομές κύλησαν πολύ καλά για εμάς. Κερδίσαμε σε δυο. Το αυτοκίνητο ήταν πολύ γρήγορο και διασκεδάσαμε. Είμαι ευχαριστημένος. Αύριο θα δούμε. Είναι σημαντικό να παραμείνουμε εμπρός από τον Rossi, στη μάχη για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα».

6 ΡΟΣΙ ΠΕΡΑΝΤΖΕΛΟ: «Οι ειδικές διαδρομές ήταν καλές. Μου άρεσε που είχε πολύ κόσμο στην Ε.Δ.6. Ίσως αύριο να αλλάξουμε τα αμορτισέρ».

7 ΧΑΡΑΤΣ ΕΡΝΕΣΤ: «Οι μηχανικοί μας έλυσαν κάποια προβλήματα με τον κινητήρα και πήγαμε καλύτερα το βράδυ. Ελπίζουμε αύριο τα πράγματα να είναι ακόμη καλύτερα. Είμαστε ακόμη εδώ και αν ο κινητήρας δεν παρουσιάσει προβλήματα θα έχουμε ελπίδες να κάνουμε καλούς χρόνους».

9ΠΙΤΣΟΣ ΚΩΝ.ΝΟΣ: «Ήταν πολύ ωραία. Δεν έχουμε σημαντικά προβλήματα, μόνο ορισμένα μικρά με τα φρένα. Διασκεδάζουμε πολύ και περνάμε καλά. Γενικά δεν πιέζουμε το αυτοκίνητο».

11 ΠΑΣΟΥΤΙ ΠΑΟΛΟ: «Αντιμετωπίσαμε πρόβλημα ορατότητας τη νύχτα. Οι ειδικές ήταν καλές».

15 ΤΖΑΝΟΤΑ ΜΙΡΟΣΛΑΒ: «Όλα καλά χωρίς σοβαρά προβλήματα. Μας απασχόλησε μόνο μια μικρή δυσλειτουργία του συστήματος ανάφλεξης στις Ε.Δ. 2,3,4 και 5. Μας αρέσει πολύ ο αγώνας».

19 ΡΑΙΤΣΠΕΡΓΚΕΡ ΤΖΟΡΤ: Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ.4 από πρόβλημα στη μετάδοση.


ΤΟ ΡΑΛΙ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ ΣΤΗΝ "ΕΤ1"

Μη χάσετε την Κυριακή στις 15:00 την καταληκτική ειδική διαδρομή του Ράλλυ Σαρδηνίας που θα μεταδοθεί από την ΕΤ1.
Οι Πάουερ Στέιτζ, όπως ονομάζονται, είναι οι τελευταίες ειδικές διαδρομές των αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, οι οποίες εντάχθηκαν στο διεθνή κανονισμό αυτήν τη χρονιά και φέρνουν νέα δεδομένα στο θεσμό. Το σημαντικότερο είναι το γεγονός πως τελικός αποδέκτης αυτής της καινοτομίας είναι ο θεατής, που μπορεί να παρακολουθήσει ζωντανά στην τηλεόραση την εξέλιξή τους από τα κατά τόπους τηλεοπτικά κανάλια που έχουν αναλάβει την προβολή του Πρωταθλήματος.

Σημειώνεται ότι οι οδηγοί επιδοτούνται με επιπλέον βαθμούς για την επίδοσή τους στη συγκεκριμένη ειδική διαδρομή (3 για τον πρώτο, 2 για το δεύτερο, 1 για τον τρίτο), κάτι που αναμενόμενα αποτελεί σημαντικό κίνητρο για την απόδοσή τους. Καλύτερο παράδειγμα μέχρι στιγμής το Ράλλυ της Ιορδανίας όπου ο Σεμπάστιαν Οτζιερ κατέκτησε τη νίκη κυριολεκτικά στο νήμα, επικρατώντας του Γιάρι Ματλαβα με μόλις 0,2 δευτερόλεπτα στο σύνολο του αγώνα.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά το Ράλλυ Ακρόπολις, υπενθυμίζεται ότι θα ξεκινήσει στις 14:11 την Κυριακή 19 Ιουνίου.